Kuru iğne

Arkadaşlar kuru iğne tedavisi hakkında bilgisi olan var mı? bir kaç yerde okudum tedavi edici özelliği varmış yaptıran veya bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?

Yorumlar

  • Geçen sene teşhis koyamadıkları zamanlarda ağrımın sebebini fibromiyalji gibi şeylerden dolayı sandıkları için Ve kas spazmı falan dedikleri için yaptırmıştım. Omuzlarımda aşırı tutukluk vardı. Hemde bayağı yapıldı aynı anda 6 7 tane falan, uyuşturucu sprey falan sıkılıyor ama bende onlar hiç etki etmiyor. Ve canım çok yanmıştı kan falanda olmuştu doğruyu söylemek gerekirse. Ve 1 hafta falan çok ağrı oldu yaptırdıktan sonra banyo bile tek elimle yapmıştım. Üstüne dahi yatamamıştım. Ama bendeki tutukluk çokmuş, kas spazmını açmak için yapmıştı. İkinci defa yapıldığında daha rahattı 3 4 güne ağrılarım azalmıştı. Ağrın ne kadar geçti dersen eh işte çok bir şey fark etmedi benim için. Yüzde 20 25 faydası oldu diyeyim. Kas spazmının şiddetine göre acısı fark ediyor. Ben ilkinde yürürken bile çok ağrıyordu, ikincisinde ilkine kıyasla çok rahattım.
  • BirineBakipCikicamBirineBakipCikicam Yükleniyor... 76 Bursa
    Eyvallah gecmiş olsun
  • Arkadaşlar kuru iğne tedavisi hakkında bilgisi olan var mı? bir kaç yerde okudum tedavi edici özelliği varmış yaptıran veya bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?
    Tamda benim konusunu açmak istediğim konuya değinmişsiniz  ^-^ siz birine bakıp çıkmıycakmıydınız ? ^-^ 
  • BirineBakipCikicamBirineBakipCikicam Yükleniyor... 76 Bursa
    Daha bakmadımki bakınca cıkarım :)
    (1) emos
  • Peki
    ---
    Keşke as de öyle yapsa bi bakıp çıksaydı ☺
  • BirineBakipCikicamBirineBakipCikicam Yükleniyor... 76 Bursa
    Belki daha bakmamıstır bakınca cıkar herhalde :)
  • BirineBakipCikicamBirineBakipCikicam Yükleniyor... 76 Bursa
    Pek yaptıran yok galiba kuru iğne
  • gscgsc 22 Kastamonu
    Kuru iğne dediğiniz nedir içerik olarak?
    Benden kan alınıyor, sonra ayrıştırarak serum haline alıyor ve PRP adı altında ağrıyan eklem içine enjekte ediliyor....
  • @gsc sizin ted. farklı gibi,Kuru İğne: Bazı kas hastalıklarında kullanılan, yan etkisi olmayan, tedavi edici ve zararsız bir metottur. Belli seanslar halinde planlanır, tedavi boyunca o bölgeye ait faaliyetlerin azaltılması önerilir. Tedavinin süresi, yani seans sayısı, problemin bulunduğu bölgenin genişliğine, problemin ne kadar eski olduğuna, hastanın yaşına, başka rahatsızlıkların eşlik edip etmediğine göre değişiklik gösterir. Bazen tek bir seans yeterlidir. En sık 3-5 seans olarak planlanır. Nadir durumlarda 8-10 seansı bulabilir. Tedavide başarı oldukça yüksektir (% 92-95) ve sonuçlar yüz güldürücüdür. Cevapsız veya dirençli durumlarda, genellikle altta yatan başka bir patoloji söz konusudur. Böyle hallerde altta yatan problem de tespit edilip tedavi edilmelidir.
    (1) mono
  • gscgsc 22 Kastamonu
    Hımmm.... 
    Anladım... Ben yaptırmadım bilmiyorum...
    Geçmiş olsun...
  • Belki daha bakmamıstır bakınca cıkar herhalde :)
    AS, benim vatanım senin vücudun diyor gitmiyor. :( 
  • emosemos 1,054 Istanbul
    Daha bakmadımki bakınca cıkarım :)
    Yok öyle  bişey.buraya düsen birdaha cıkamaz kuralini bilmiyorsun galiba :lol:
    Ancak ve ancak as seni birakirsa sende burdan cikarsin...
    Bu arada şakalasiyoruz ,herhangi bir kirginlik olmasin :)
  • BirineBakipCikicamBirineBakipCikicam Yükleniyor... 76 Bursa
    Önemli olan destek olmak paylasımlarımızla bilgilerimizle tecrübeyle şakayla bence moralimizi yüksek tutalım 
  • emosemos 1,054 Istanbul
    Anlaştik o zaman :alkis:
  • BirineBakipCikicamBirineBakipCikicam Yükleniyor... 76 Bursa
    Sorun yok gecmiş olsun :)
    (1) emos
  • Önemli olan destek olmak paylasımlarımızla bilgilerimizle tecrübeyle şakayla bence moralimizi yüksek tutalım 
    Bütün hastalıklarda olduğu gibi a.s de de moral çok önemli burada espirili olmak birbirimize desdek olmak iyi geliyor hepiniz sağ olun var olun arkadaşlar  :)
  • BirineBakipCikicamBirineBakipCikicam Yükleniyor... 76 Bursa
    Moral önemli önce psikilojik olarak iyleşmemiz gerek bence
  • Bence de psikolojimizin iyi olması gerekiyor .
  • BirineBakipCikicamBirineBakipCikicam Yükleniyor... 76 Bursa
    Yarın 5. İğnemi kullanıcam hala ufakta olsa etkisini görmedim nasıl iyi olsunki psikiloji
  • Humira mıydı  sizin ? ben enbrel kullanıyorum 7 yıldır çok memnunum Allaha şükür inşallah sizde etkisini görürsünüz:)
  • BirineBakipCikicamBirineBakipCikicam Yükleniyor... 76 Bursa
    Muhtemelen değişecek aslında kullanmak istemiyorum ama mecbur bırakılıyoruz baska çözüm olmadığı için
  • BirineBakipCikicamBirineBakipCikicam Yükleniyor... 76 Bursa
    Evet humira
  • Muhtemelen değişecek aslında kullanmak istemiyorum ama mecbur bırakılıyoruz baska çözüm olmadığı için
    Benim abimde a.s ve önce humiraya başlamişti  o ben enbrele başlamıştım bana iyi gelince humira abimede etki etmemişti ve dr. enbrele geçirmişti onuda siz bilirsiniz ama bi dr. ile görüşün.
  • BirineBakipCikicamBirineBakipCikicam Yükleniyor... 76 Bursa
    İlk as teşhisinde 2 yıl humira kullandım gayet iyidim ilacın yan etkileri bırakmama sebep oldu yaklasık 1 yıl ara verdim tekrar basladım ama etki sıfır
  • BirineBakipCikicamBirineBakipCikicam Yükleniyor... 76 Bursa
    Bu arada aynı ailede birkac kişide as olması oldukça üzücü
  • İlk as teşhisinde 2 yıl humira kullandım gayet iyidim ilacın yan etkileri bırakmama sebep oldu yaklasık 1 yıl ara verdim tekrar basladım ama etki sıfır
    1 yılın birikiminden olabilir düşünsenize 1 yılda kaç tane iğne kullanacaktınız ve 5. iğnede etkisinin olaması normal olabilir acele etmeyin o zaman .Geçmiş olsun .
  • BirineBakipCikicamBirineBakipCikicam Yükleniyor... 76 Bursa
    Pazartesi kontrolüm var bakalım doktora kalmıs
  • McKayaMcKaya 2,314 İstanbul
    İlk as teşhisinde 2 yıl humira kullandım gayet iyidim ilacın yan etkileri bırakmama sebep oldu yaklasık 1 yıl ara verdim tekrar basladım ama etki sıfır
    Ne tür yan etkiler yaşadığınızı da yazarsanız birilerine faydası olur.
  • BirineBakipCikicamBirineBakipCikicam Yükleniyor... 76 Bursa
    Yan etki yaşamadım sadece bazı doktorların ilacın ciddiyetini anlatması bazılarınında korkutacak kadar yok demesi biraz etkili oldu bu yüzden bırakmıstım
Yorum yapmak için Oturum Açın yada Kayıt Olun .

Bugün doğanlar

damlaerta emine maryeelem kelvilane altamccaffrey wngmarietta928 meg42 selda&tarık