Naltrexone (LDN) tedavisi

13468940

Yorumlar

  • efe14efe14 263 Bolu
    @mikailtetik dedi...
    amin abi 20 seneyi geçkin as mafyasıyla çatışmaktayım, tecrübeliyim biraz, kolay girilir zor çıkılır, yeni as teşhisi konulmuş arkadaşlara mücadelerinde başarılar dilerim, maddi ve manevi bir savaş bu nabzım attığı sürece pes etmek yok
    Mikail hocam, bundan sonra aramıza katılacak ( ah keşke hiç olmasa) arkadaşlar çok şanslı. Çünkü onların önlerinde senin gibi yıllarını bu amansız hastalık ile mücadeleye adamış,öğrendiklerini ve bilgisini paylaşan bir abileri,arkadaşı veya as daşı var. Dostum sen de biliyorsun ki herkes senin yaptığını yapmaz ve de yapmıyor.  İyileşen kabuğuna çekiliyor. Kimi bunu ticarete dökmeye çalışıyor vb.

    Dostum iyi ki varsın.  Rabbim ne muradın varsa versin.
    (1) hakan01
  • mikailtetikmikailtetik Yükleniyor... 386 Bursa
    seninde allah ne muradın varsa versin abi, cümlemizin inşallah, sizler gibi dostlarım olduktan sonra dert neylesin ki bana, iyiki varsınız, mutluluk paylaştıkça çoğalır, dert ise paylaştıkça azalır

    as gibi ters orantılı.
    ---
    değerli abilerim ldn yi üç gündür yaptığım işten dolayı eve çok geç geldiğim için kullanmadım, şükür ağrım sızım yok, ldn yide hiç aramadım ve ihtiyaçta duymadım velhasıl bende bağamlılık gibi bir durumu hiç olmadı, zaman zaman kullandığım periyotta inişler çıkışlar oldu fakat gerçekten ldn ulaşabildiğim en kaliteli as tarzı, birazdan bir örnek vericem
    ---
    bakın arkadaşlar bu ldn ye diyolarki ağrı kesici alışkanlık yaparmış, neden sedef hastası arkadaşımın 1 ay gibi bir sürede ağaç kabuğu gibi olan vucudundaki sedefler döküldü ve kullandığı süre içerisinde neden yeni patlamalar olmadı, annem şeker hastası ama şu anda annem şeker hastası gibi değil, bana gelince yaşım 37 çocukluğumdan beri en iyi dönemlerimi yaşıyorum, sizler son bir yazı daha yazmak istiyorum bu ilaçla ilgili
    (1) hakan01
  • mikailtetikmikailtetik Yükleniyor... 386 Bursa
    değerli arkadaşlarım, abilerim, kardeşlerim, sizden son bir ricada bulunmak istiyorum, lütfen doktorlarınıza bu ilaçtan bahsedin ve onların gözetimi altında tıp imkanlarıyla ortak resmi bir şekilde şu ilacı deneyin, bakın ben bu ilacın alıcısı değilim setıcısı değilim, sadece paramla alıp kullanıyorum, bu söylediklerimden hiç bir menfaatim yok inanmayan gelsin bursada kirada oturan gariban bir vatandaşım, maddi olarak hiç bir şeyim yok desem yeri, yaşım 37 gelecekle ilgili hiç bir hesabım yok, geçmişimde bu hastalık yüzünden bütün her şeyimi ideallerimi paramı, hedeflerimi her şeyimi kaybettmiş bir insanım, istesem bu ilacı bir bitkiyle karışım yapıp çatır çatır satarım, paranında anasını bellerim, bana bu ilacı bulmamı ve ek takviyelerle sağlıklı olmamı allah bedava nasip etti, bende size bedava anlatmak zorundayım, hep birilerinin ağzına baktım yıllarca bir şey söylesinde şu hastalıktan kurtulayım diye ama gelen geçen herkez ezdi geçti. üç kuruş evime ekmek parası diye kazandığım çoluk çocuğuma götüreceğim  yeri geldi hammallıkla yeri geldi geceleri üç kuruşa şarkı söyleyerek masalara  meze olarak acıdan kıvranarak ama yalandan gülmek zorunda kalarak kazandığım rızkıma gözlerini diktiler hepinizin biliyorum ağrıdan kahır olduğunuzu, 4 saatçik uyuyup ağrısız kalkmadığınızı biliyorum, sizlerin şu anda kimseye faydası olamaz kendinize faydanız yok, yok gözüm yok kalbim, yok çene kemiğim vs vs, gidin kardeşim doktorlarınızla konuşun bir deneyin kendinize bi şans daha verin, on kişiden beşinize faydası olsa yeter ya, bu ilacı nasıl kullandığımla ilgili her şeyi yazdım ne takviyeler yaptığımı yazdım, gidin doktorunuzla konuşun gerekirse hastanede bir hafta yatın, başıma bir şey gelir endişeniz varsa, doktorlar iyi insanlar yeterki derdinizi anlatın, halinizden anlarlar kardeşim, ya sağlık kadar güzel bir niğmet yok allah aşkına gidin doktorlarınızla konuşun bakın yukarıda adresimi verdim gelsin doktorunuz beni görsün siz görün, ya çile çekmeyin be kardeşim, vitaminsel eksiklerinizi tamamlayın bu ilacıda doktorunuzun kontrolünde kullanın, bakın tekrar söylüyorum şu konuda benim hiç bir menfaatim yok, eğer varsa gururlu bir insan değilim onurumu kaybedeyim, adresimi yazdım zar zor geçimimi sağlayan bi insanım allah hep yardım ediyo, allah büyük, allah çaresiz bir dert vermemiş, rıskımız kesilse zaten canımızı alıcak, çekemeyeceğiniz derdide vermem diyo, çaresiz dertte vermem diyor, ya gidin doktorlarınızla görüşün, allah hepinize şifa nasip etsin inşallah, artık bu konuyla ilgilide olumlu veya olumsuz bir şey olmadıkçada bir şey yazmıycam, çünkü aklıma gelen yaşadığım her şeyi, tecrübelerimi yazdım, sizden para istemiyorum, teşekkür istemiyorum, sadece allaha dua edin, şükür edin ve gidin doktorunuzla görüşün konuşun müslümanı, hıristiyanı, musevisi, ataisti, yahudisi kim varsa gitsin doktoruyla konuşsun, allaha emanet olun, kalın sağlıcakla, Mikail TETİK
  • AhmetKAYAAhmetKAYA 11 Çanakkale
    Abi veda mı ediyorsun bizlere?
  • mikailtetikmikailtetik Yükleniyor... 386 Bursa
    olurmu be kardesim bu bataklıktan hep beraber çıkalım diye yalvarıyorum, biraz sesli gibi yazılı haykırıyorum, hastalık gitsin dostluğumuz daim kalsın, tek amacım benim kaybettiklerimi, acılarımı, bu hastalığı yaşayanlar ve yeni yaşayacaklar yaşamasın, zamanı geriye döndürmek imkansız, hedeflere, ideallere geri donmek gençlikteki gibi imkansız, bir düştünmü 15-16-17yaşlarında afedersin sokak çocuğu gibi ortada kalırsın, itin kopuğun maskarası olursun, aman kimse kimseye bir zaafı yüzünden gebe kalmasın hele birde sağlıkla ilgili hiç olmasın, çaresizlik zor kardeşim adamın kanını emerler bu düzende, beni maddi olarak bitirdiler, piskolojimde bitmişti, sağlığım zaten bitikti ama şimdi sağlığımı yüce yaradan yerin göğün hakimi bu düzeni kusursuz planlayan allah geri verdi, şükürler olsun, ama maddi olarak,.,yaratılmış insan görünumlü mahlükatlar bitirdi allah onları ıslah etsin, kimse benim yaşadığım acıları çekip çsresiz kalmasın diye bütün uğraşım, bütün dünyadaki insan görünümlu akbabalara meydan okuyorum, allahtan başka kimseden korkum yok, menfaat içinde yalandan hiç bir kula saygım yok, bir canım var oda sağlıklı olursam keyif veriyo onuda allah c.c ne zaman isterse alır, boynum kıldan ince o verdi o alır yapcak hiç bir şey yok, allah cümlemize dünyada hayırlı sağlık versin ahiretindede cennetini nasip etsin inşallah.
  • emosemos 1,088 Istanbul
    Mikail Sagolasin kardesim.Allah senden razi olsun.birkac gundur kendimi cok yordum cok fazla yol yurudum ve uzun bir yolculuk yaptim.ve sonuc... iki gundur perisanim yine.iki sabahdir yataktan agriyla uyaniyor ve kalkabilmek icin mucadele ediyorum.yarin oncelikle saglik ocagindaki doktora  gidip , gerekirse yalvaracagim ve bu ilaci yazdirmak icin ugrasacagim.ve umdugum gibi gidersede , mikail seni aramak istiyorum.bizzat canli olarak tarif almak isterim
  • mikailtetikmikailtetik Yükleniyor... 386 Bursa
    doktorunuzada sorun 1,5-4,5 arası kullanacağınızı oda aydınlatsın sizi, zararı olurmu o dozun ısrarla sorun, kortizonunmu yoksa bu ilacın bu dozunun zaraları daha çok sorun, sorun, sorun içinize sinsin, zaten nasıl yaptığımı defalarca yazdım doğru doz net sonuç verir 1,5 başla yada 3 mg ile vucudun tepkisine göre ayarlayınki rahat edin
  • Mikail abi Allah Senden razı olsun.
  • mikailtetikmikailtetik Yükleniyor... 386 Bursa
    hepimizden razı olsun inşallah
  • Sevgi hanım-Efe bey lütfen durumlarınızı haberdar etmekten bizleri mahrum bırakmayın.

    mikail bey Iyi niyetinizden dolayı Allah sizden Razı olsun.Allah yeterki iyileşmeyi nasip etsin bunun önüne kimse duramaz.şifa vermeyeceksede bunun önüne kimse duramaz.Daha önce yazmıştım bu as benim kuyruk sokumu kemiğimi eğdi diye ve yaklaşık 6 ay oturamadım.doktorlar yapacak bişey yok deyip gönderdiler ve Allah memleketimde bir teyzeyi karşıma çıkardı ve 3yere kupa vurup hiç acıtmadan kuyruk sokumuna yukarı doğru kaldırarak masaj yaptı ve 1 ayda ağrım yüzde 80 iyi oldu bu tatilimde yine yanına gittim çünkü k.sokumum hem içe hem de yana doğru eğilmişti,,ilkinde içe doğru kısmı kaldırdı bu gidişimdede Allah'ın izniyle yana oluşunu ortaladı.Allah ondan ve onun gibilerinden gani gani Razı olsun.teyze iki odalı eski bir evde oturuyor ve bu işi sadece Allah rızası için yapıyor.yaptığı sadece bu iş değil o kadar çok sıkıntının iyileşmesine vesile oluyor..parayla yapsa milyarder olurdu..

    demem o ki Rabbim nasip ederse iyileşmeyecek bir dert yok.

    tatilim bitin ilk işim LDN bin Peşine düşmek olacak.bütün ilaçlarımı bıraktım ve kullanırkenki halimden pek fark yok..

    saglicakla kalın
  • efe14efe14 263 Bolu
    Arkadaşlar bugün itibariyle LDN ye başlayalı 1 hafta (7gün bitti.) oldu. Cumaya kadar olanları zaten yazmıştım.

    Cumartesi günü köye gittim. Bir tarlamızın kenarında ahşap direkler vardı biz o direkleri çürüdükleri için demir direğe çevirecektik. Cumartesi günü akşama kadar o tarlada çalıştım. Eski direkleri yerinden söktüm, kuşburnuları, çalıları motorlu testere, balta ile kesip temizledim. Traktör ile kum, çimento getirdim velhasıl akşam oldu. O kadar yoruldum ki anlatamam. Sen hasta birisin neyine güvenip bu kadar çalıştın diye sorarsanız; kaslarımın çalış biz buradayız bizi yor demelerine güvendiğim için  çalıştım. Ayrıca ilacın etkisini gerçek mi yoksa yalandan mı olduğunu anlamak için. Normal bir zamanda yaptığım bu işin onda birini yapsam en az bir hafta ağrıdan kurtulamaz ve en az günde 2 defa ağrı kesici yutardım. :( Kendime dedim ki eğer pazar sabahı ağrısız güzelce uyanabilirsem bu iş bitmiştir. :saskin: Gece 24 gibi uyudum.

    Sabah gözlerimi açtım, şöyle bir kendimi yokladım. Aman Allahım vücut sapasağlamdı. :yahoo: Ağrı yok desem yalan olmazdı. Az bi bel kemiğinin ortasına doğru ağrı vardı ama  o da normal zamanlardaki ağrının anca onda biri kadardı. Mikaile tekrar dua ve teşekkür ettim. pazar günü iki yevmiyeci ile beraber  70 demir direği akşam ezanında anca bitirdik. Artık parmaklarım yorgunluktan uyuşuyordu. Vücudu ne kadar yorduğumu varın siz hesap ediniz. Akşam eve gelince bir duş aldım, yemeğimi yedim, çayımı içtim ve 00:30 gibi uyudum.

    Sabahleyin sanki bir önceki gün yorulan vücut benimki değilmiş gibi dinlenmiş olarak belimdeki o azıcık ağrı ile uyandım. Artık ben de Mikail Hocamın sayesinde normal bir insan gibi yaşamaya başladım.  :super:

    Arkadaşlar vücudumu çalıştırıp yormayı ve akabinde dinlendir beni demesini o kadar özlemişim ki, anlatamam. :alkis:

    Artık bir şey yaparken bunun bendeki etkisi ne olur, :saskin: kaç gün ağrı çekerimin hesabını yapmadan istediğim gibi doğaçlama yaşamaya başladım. Oğlumun baba hadi top oynayalım isteğine sudan bahaneler üretmeyerek reddetmeyerek "gel oğlum oynayalım diyebiliyorum". Sonuç olarak bu LDN bana iyi geldi.  Sizlerin de denemenizi öneririm. Umarım sizler de iyi sonuçlar alırsınız.

    Mikail Hocam Allah senden razı olsun. Bana tekrar Rabbimin ADAM gibi İNSAN gibi yaşamayı nasip etmesine vesile olduğun için.  Hocam ömrün bereketli ve uzun, namerde muhtaç kalmadan, kazasız, sevdiklerinle beraber,mutlu, huzurlu bir ömür geçirmen dileklerimle. :)

    Kalın sağlıcakla. :super:
  • sevgilersevgiler 720 Eskişehir
    Selam millet. Bu 5.gunum. fark yok.cok umitliydim ilk gunden zimba gibi olurum diye. Ama devam umidimi kesmem. Herkesin sistemi ayni calismiyor nede olsa.B12 uzerine yogunlasacagim.eskisehire evime donunce kendime bakmaya baslayacagim.ben gece 11 yada 12 gibi yatarim. Sabah 10 yada11'e  kadar uyuyabilirim. Sirt ustu ve soluma yatabilirim sadece.kalktiktan hemen sonra kahvaltimi yaparim.agrilarim olur.one egilme sorunum var.el ayagim hep soguktur.titremelerim. var.hep halsizlik var ama hareketliyimdir cok.yuruyus yaparim. Oturdugumda biraz zorlanip kalkarim. Su  cok az icerim. Cogaltmaya calisiyorum.meyve yemem.bu buyuk sorun.et ile aram cok yok.nadiren yerim.B12 de eniyi ciger imis.baslicam.yumurta da yicem. Biseyler yapcam.
  • AhmetKAYAAhmetKAYA 11 Çanakkale
    Sayın @Mikail abim içten ve samimi düşünce ve paylasimlarin icin ne kadar teşekkür etsek az.Allah gönlüne göre versin herdaim mutlu ol.

    Ben hala bende bu hastaligin oldugundan supheleniyorum.Forumda ki paylasimlara baktigimda bende hicbirzaman okadar agri halsizlik yataktan kalkamayacak derecede tutulma olmadi.Doktorumda klinik muayenede tam birsey soyleyememisti.

    Gecenki yazimdada bahsettigim üzre tuberkulozdan supheleniyorum hala.Yaptigim arastirmalar cercevesinde sakroileit ile birlikte devam eden miliyer tuberkuloz vakalarina rastladim.İlk firsatta tuberkuloz icin kontrollerimi yaptiricam.Bi yandan hala arastirmalarima devam ediyorum.

    Bu arada @mikail abi lutfen sigarayı birak.Farkı birde oyle gor derim.
  • mikailtetikmikailtetik Yükleniyor... 386 Bursa
    saol ahmedim, sigaraya bu as pisliği azıttığı dönemlerde  başladım, inşallah bırakmama vesile olursun kardeşim.
  • Can29Can29 9 Eskişehir
    Herkese iyi akşamlar abilerim ablalarım ve kardeşlerim. Yeni as teşhisi konulmuş birisi olarak 8 yıldır çektiğim bu hastalığı yeni yeni araştırmaya ve birçok bilgi öğrenmeye başladım. Bugün 19 yıl as hastalığı çekmiş bir abimle konuştum ve as hastası olduğuna inanamadım. 4 ayrı doktordan raporları hatta özürlü raporu dahi vardı yanlız kendisini görünce inanın hiçde hasta gibi durmuyordu. Yaklaşık 1 yıldır hastalığını yendiğini söyledi. Bende haliyle merak ettim nasıl diye :) aynen mikail abi gibi yıllarca gitmediği yer hacı hoca şehir doktor kalmamış yıllarca ilaç kullanmış ama faydasını görmemiş. Allahtan ilaçların bir zararıda olmamış vücuduna. Neyse aynen ben gibi kamburluğundan sabahları 1 çorabı 10dk giymesine kadar tüm belirtilerimiz uyuşuyordu :) nasıl düzeldiğini sorduğumda enterasan ve aslında çok da tatmin olmadığım bir cevap aldım. Diclomec denen bir ağrı kesici iğne vurdurarak (ki 2 saat civarı hiçbir ağrısı sızısı olmuyormuş) 15gün boyunca hergün halısahada top kosturduğunu söyledi(doktorların kesinlikle yapmamalısın dediği bir spor) tabi maçtan sonra çekmediği kadar çok ağrı çekiyormuş. İlk maçımda sol ayağımı tutarak koşmak zorunda kalmıştım dedi :) neyse ne kadar doğru bilemem ama raporlarını ve bugünki halini gördüğüm zaman inanmamak zor geliyor insana. Normal koşsam olmaz mı diye sorduğumda o da olur ama halı saha daha garanti dedi. Sebebini sorduğumda acıların başlayınca normal koşuyu bırakabilirsin ama halısahada koşmak zorunda hissedersin kendini dedi. Neyse böyle bir dialog yaşadım bugün sizlerle paylaşmak istedim. Yaklaşık 7 yıldır ne ağrı kesici ne bi ilaç kullanmamış. Demem o ki vücudunuz elverişli ise(LDN kullanan abilerim ablalarım ve kardeşlerim) bol bol spor yapın allah hepimize yardımcı olucaktır. Bende doktorun verdiği ilaçları deneme aşamasındayım. Voltaren ağrı kesici tamamiyle ağrımı kesmesede az da olsa spor yaptırıyor bana salozoprne gelirsem her içtiğimde karnım kasılıyor doktor mide koruma ilacı kullan dedi ama halen bu salozoprinin faydalı olucağını düşünmüyorum. Üşenmeden okuyan herkese teşekkür ederim. Allah hepimize şifa verir inş. Saygılar.
  • mikailtetikmikailtetik Yükleniyor... 386 Bursa
    şifayı veren allahtır, bir şeyler sebep olur can kardeşim, fakat benim spor yapıcak durumum yoktu, tuvalete bile gitmeme bile yardım almadan gidemediğim zamanlar oldu, spor yapmak hayal gibi birşeydi ve as herkezde aynı periyotta olmadığı gibi gidaşatınıda kestirmek güçtür, o arkadaş yatsın kalksın onu teyet geçmiş herhalde allah sağlığını daim etsin
    ---
    ayrıca ankilozan spondilit bütün yaratılmış insanlarda bulunan bir durumdur sadece tek fark şudur as yi oluşturan faktörlerin bir arada toplanıp ortaya çıkan sonuca as denir, ben bilimsel açıklamayla bütünleşmemiş bir gerçeğin çözüme giden yolda aydınlatma yapamayacağını duşünüyorum, çünkü bu labirentin şeması çizilmeden labirentten çıkanlar tesadüfen sadece kendilerini kurtarırlar.
    ---
    ama şöyle bir şey dese bana Diclomec  ile ağrılarımı azaltıp spor yaparakta endorfin salgılamama metobolizmamı teşvik ederek, kultur fizik haraketleriylede sindirim sistemimin çalışmasını daha aktif hale getirdim ve as yi yendim derse bilimsel derim, olabilir derim, denerim derdim eskiden şu anda yapmam çünku iyiyim, genede yabana atmam sağlığa giden yolda piramitin bir tuğlasi olabilir kardeşim, namaz kılmakta bu mantığa yakın ve manevi olarak daha guçlü bir yöntem bence, bu duşünce beni bağlar sadece ve spor yapmanın bedenen ve ruhen en etkili yolu kendimce
  • Sevgi hanım günlük dozunuz kaç MG a tekabül ediyor.eger az alıyosanız 4,5 MG alın
  • Can29Can29 9 Eskişehir
    Haklısın mikail abi dediğim gibi aramızda geçen diolagları olduğu gibi anlattım. Bilimsel felan ben bilmem anlamam kaldı ki bilimin kendisi bile bu hastalığı anlayamıyor bugün itibari ile :) bana verilen ilaçlar olumsuz olursa bende senin sayende ldn yi alternatif olarak kullanırım gün gün paylaşımlarınız için allah hepinizden razı olsun.
  • mikailtetikmikailtetik Yükleniyor... 386 Bursa
    rica ederim kardeşim doktorunla sürekli irtibat halinde ol sağlık çok önemli her zaman modern tıbbın ışığıyla bilimsel bir şekilde tıbbın gözetiminde alternatif seçenekleri denemek daha olumlu sonuçlara vesile olur, sonuçta tıpdoktoru değiliz, sadece tecrübelerimizden bahsediyoruz.
  • sevgilersevgiler 720 Eskişehir
    Merhabalar muamma tesekkurler.dozu 3mg yaptim dun gece. Bugun belli olur.simdilik belimde az agri var. Benim antalyada 30 yaslarinda bir Erkek tanidigim var. Abla dedi bir gun. Bende a.s.hastasymisim.2010dan beri.babasida. soruyorum arada telefon edip. Iyiyim ben diyor herdefasinda. Bana rahatsizlik vermiyor diyor. Babasida cok aci cekmemis. Az agri ile geciyormus. Demekki herkeste ayni seyretmedigi kesin. Kisinin bunyesi ile baglantili.
  • mikailtetikmikailtetik Yükleniyor... 386 Bursa
    doğru kronik hastalıklarda durum böyle otoümüm ne kadar etkilendiyse o derece hasar olur
  • Arkadaşlar OtoimmÜm deDiniZ de benim 12 yaşımdan beri kronik Trombosit düşüklüğüm de var. Yani vücut hücrelerim trombositlerimi tanıyamayıp yok ediyor. Sizlerde de Trombosit düşüklüğü var mı.
  • mikailtetikmikailtetik Yükleniyor... 386 Bursa
    trombosit düşüklüğünün altında yatan başka bir neden olabilir, senin k vitamini eksikliğide buna bağlı olarak vardır, ve ldn bu tür rahatsızlıklardada olumlu sonuçlar verebilir, altta yatan kronik rahatsızlığı bloke etmek için denenebilir, zaten trombosit düşüklüğü başlı başına insanı tuhaf bir şekilde ves veseye sokar, sendede böyle bir hal kesinlikle vardır, metobolizman nasıl arayış içindeyse sende beyin olarak aynı hali alırsın, her an her şey olabilecek gibi yada olumsuzluklarla karşılaşabilecekmiş gibi durumlar olur onda var bendede olabilirmi dediğin zamanlar olur bu as ile alakalı değil trombosit düşüklüğü ile alakalıdır ama uzmana sorsan sana asden diyebilir çünkü nasıl olsa bu hastalık başlı başına bir terör örgütü ne yapıştırırsan aklar ve altında yatan diğer düşman gölgeler ve son olarak hiç bir şey bulunmaz ise sana tek diyecekleri piskolojiktir, bunun piskolojiyle uzaktan yakından alakası yok ve piskolojik demek, benim deyimimle  bilgi yetmediğinden  suçlu olarak gösterilen enteresana aldatmaca kaçamak bir cevaptır.
  • mikailtetikmikailtetik Yükleniyor... 386 Bursa
    benim sol gözümde %70 görme problemi vardı ama şu anda %100 görüyorum, eğer ben bunu tıbben ispatlamamış olsam buda piskolojil olur, sağ gözümle ne kadar görebiliyorsam sol gözümlede o kadar görüyorum, eğer bu hastalıktan dolayı emekli olmak için numara yapmaya kalkarsam tıbben buna inandıramam, işte görüpte görmüyo gibi bir şey yaparsam işte bu piskolojik, hem tıbben hemde kendimce doğru bir birini tamalıyosa o zaman sıkıntı yok ama tıbben bir şeyin yok ama kendimde bir şeyler hissediyorum dedimmi tıpta şu an için yanıt veremiyosa ileride verir ve sadece kuru özür diler ama o zaman diliminde çözümlenene kadar piskolojik bir vakka olurum.
  • mikailtetikmikailtetik Yükleniyor... 386 Bursa
    ya bu insan sağlığı araba gibi değilki bazen arabalarda elektrik arızası olur ya, araba durup dururken stop eder sonra kendi kendine basarsın marşa çalışır ve yarın bir gün yolda kalırım falan diye tamirciye götürürsün, tamirciye derdini anlatırsın oda sağı solu kontrol eder bir şey bulamaz, arabada o zaman diliminde stop etmez, bu arabanın sorunu o zaman piskolojiktir dememizmi lazım, neyse arabadaki sorun çözümlenmediğinden gene çıkarsın yola bir kaç gün sonra tekrar yapar ve tamirciye bidaha götürürsün yada başka bir tamirciye, tamirciye gene anlatırsın oda derki bir kaç gün kalsın burda bi deniyelim kullanalım ve araba bir kaç gün orda kalır hatta bir hafta kalır bir sıkıntı yapmaz, o zaman bu araba şizofronimi demeliyiz, arabada ki tek fark şu arbanın elektrik arızasını bulamazsan bütün kabloları değiştirirsin sorun çözülür ama insanda böyle bir imkan yok. öyleyse bizlere kimse piskolojik sorunun var demesin sitemimizide değiştiremiyeceklerine göre geçirgenliğini yitirmiş yada oksitlenmiş kablomuzu bulup tamir edicekler, velhasıl kelam piskolojik değiliz şizofrenik hiç değiliz.
  • emosemos 1,088 Istanbul
    Oleyyyy... bu gece itibariyle 3.sırayi kaptim.hadi bakalim sifa olsun hepimize insallah.ilk adim olarak suyu kaynatmaya basladim.suyum sogudugu gibi mikail seni yine rahatsiz edecegim ablacigim :wink:
  • mikailtetikmikailtetik Yükleniyor... 386 Bursa
    rica aderim abla, yeterki bir faydamız olsun
  • mikailtetikmikailtetik Yükleniyor... 386 Bursa
    Size biraz da bitkilerden bahsedeyim bildiğim kadarıyla karahindiba karaciğerin deve dikeni ve enginardan daha etkilidir.keki kan yaptığı gibi mantar ve zararlı bakteriler de iyidir sinir otu üst solunum yolları ve alt solunum yolları enfeksiyonlarında ve inflamasyon larında iyidir aynısafa mantar ve bakteri gibi rahatsızlıklarda düşmanları dost yapan iyi bir bitkidir yazdan kurutulmuş her türlü sebze ve meyve özellikle kış aylarında yenildiği için kışın eksik olacak olan  d vitamini dediğimiz ancak hormondur bu bunu tetiklediği gibi  özellikle domates kurusu içerdiği c vitamini ile yazdan güneşten kuruyarak aldığı d vitamin hormonu tetikleme özelliği vardır  domates yazın kurtulduktan sonra kavanozlara üzerine zeytinyağı ilave edilip kışın yenilebilir bunu söylememin nedeni ise iklim sel değişiklikler olmasına rağmen aranılan ürün mevsimi olmasa dahi pazarlarda bulunmaktadır bu durum ne kadar iyi gözüksede esasen ters bir orantılıdır her gıdayı mevsiminde yemek doğrudur fakat geçmişimizdeki insanların daha sağlıklı ve hastalıklara karşı daha dirençli olmasının sebebi yazdan hazırlanan kurutulmuş gıdalar ve mevsiminde yenilen gıdalardırÖzellikle bağırsak problemi olanlarda hatmi çiçeği iyi bir seçenektir ve bu bitkinin kökünden yararlanmak çok daha da faydalıdır her bitki herkesle aynı etkiyi göstermektedir doğru doğru ve doğru bitkiler sonuca gitmek mümkündür özellikle bizim gibi otoümümHastalıklarda her derde deva lanse edilen ilaçlar bizim biz hastalıklarımıza ters orantılıdır bizim hastalıkta otoimmün sistemi zaten düzensiz çalıştığı gibi ph olumsuz etkilemektedir her derde şifa dinle bitkilerin birçoğunu incelediğinizde vücudu yani metabolizmayı alkalik yapma ya uğraş verdiklerini göreceksiniz kanında pıhtılaşma sorunu olanların çoban çantasından faydalandığı bilinmektedir buradan da anlaşılacağı gibi bu bitki kanın pıhtılaşmasına etki eden bir bitki ve doku onarıcı bir bitkidir bu tür bitkilerde ise doz ayarı çok önemlidir bir taraftan dokuyu onarmaya çalışırken kanunda aşırı pıhtılaşmasını göz önünde bulundurmak gerekir kuşburnu iyi bir c vitamini deposu olduğu gibi doku onarımı işinde de etkilidir kantaron çok dikkatli kullanılması gereken depresif ilaçlarla aynı anda kullanıldığında sıkıntı yapabilecek bir bitkidir panik atak evham ve depresif durumlarda sakinleştirici özelliğe sahiptir benden bugünlük bu kadar arkadaşlar selametle
  • efe14efe14 263 Bolu
    @emos dedi...
    Oleyyyy…..bu gece itibariyle 3.sırayi kaptim.hadi bakalim sifa olsun hepimize insallah.ilk adim olarak suyu kaynatmaya basladim.suyum sogudugu gibi mikail seni yine rahatsiz edecegim ablacigim ????
    Hadi Hayırlısı Emine Hanım. İnşallah müspet sonuç alırsınız. Rabbim dertlendirdiği tüm hastalarına şifa nasip etsin.
  • sevgilersevgiler 720 Eskişehir
    Emine insallah iyigelir.dua ederim rabbime
Yorum yapmak için Oturum Açın yada Kayıt Olun .

Bugün doğanlar

sarac ucqtresa mehmethakan konuksever01 Emrebal11896663 dengiz mrsnacak